reklama

Listy od Huga- Narodenie a 1.mesiac

Ahojte všetci :)V bruško medzi bábätkami idú rôzne fámy o tomto svete- vraj sú ľudia na seba zlí, nemajú veľa radosti, stresujú sa z práce a nedávaju si pozor na seba s svoje zdravie. Veľmi sa mi sem nechcelo, maminka ma rodila 30 hodín, vytrápil som ju, ale tatinko nám pomáhal (nielen dýchať). Bez neho by som tu vraj nebol.  Prišiel som sem v pondelok - 27. augusta o 20:21. mal som 3140 gramov a 52 centimetrov. Maminka nechápe ako som ju mohol tak veľmi bolieť, keď som taký štuplík. Neive ani to, aká ťažké je prejsť na tento svet. Musíte sa magať viac ako v MHD, navyše nemáte ani dosť vzduchu.. Potom sa každý čuduje, že deti plačú...Po narodení som zistil, ze ľudia sa majú radi, že sú k sebe milí a chcú pre seba len to najlepšie. Páči sa mi tu. Je mi ľúto, že nemôžem dať vedieť ostatným bábätkám do brušiek, že svet je krásny, všetci ma ľúbia a prajú mi len to najlepšie. Páči sa mi tu. Rodičia ma ľúbia a robia všetko preto, aby som bol spokojný. To je skvelý pocit.Chcú, aby som bol človek s dobrým srdcom. Budem sa snažiť.ahoj, hugo Maminka mi sľúbila, že vám môžem písať o tom, čo prežívam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (60)


...uz je to mesiac, čo spoznávam tento svet. Nie je to zlé :) vlastne je to super :D
Mama stále krúti hlavou, že som prvý chlap, podľa ktorého skáče ako píska. Neviem čo ťým myslí, lebo ja neviem pískat, ale jej pozornosť sa mi páči :D
Stále za mnou chodí veľa ľudí a hovoria čudné slová. Nerozumiem im...
napríklad:
Ajoj djobček - asi ma chcú pozdraviť :) nevedia to normálne?
A hovoria to velmi tenko. A hneď sa na tom smejú. To mám rád :D Su smiešni :)
Dospeláci majú zmysel pre humor. Veľmi chcú, aby som robil opičky a vlastne ich robia oni.
Škoda, ze nemám foťák, poslal by som vám fotky :D babka mi už aj vyplazila jazyk, tatinko naťahuje tvár, dedko sa vyškiera ako slniečko.
Mám kopec zabavy. Fakt sa oplatilo narodiť sa. Veeeeľmi rád spím. Chodím spať o ôsmej večer po kúpaní a spím až do rána - cca do šiestej :) Snažím sa poslúchat, lebo cez deň mám dosť roboty s programom pre rodicov. Sú nároční.
Páči sa mi,keď ma tatinko berie na tigríka- to je také super- ako keby som lietal, alebo sedel na konári :) Mama vtedy za mnou chodí, ťuťulká ma a zavadzia mi vo výhlľade. Tej mame niekedy preskakuje. Mám veľmi rád kúpanie, voda je super! :) Ale najlepšie zo všetkého je mlieko a prechádzky. Na tie chodievam s kamarátmi. Mámm kamarátku Tamarku, je to super baba, aj keď toho veľa nenakecá.
Jej tatinko hovorí, že som fešák. Som zvedavý, či mu to vydrži ešte 20 rokov, lebo Tamarka je veeeľka fešanda a mám s ňou aj ďalšie plány.
Mama hovorí, ze krása je len bonus, preto nemám byť pyšný. Nie som. Mám sa snažiť byť dobrým človekom. Budem sa, ale vraj to nie je ľahké.

o tomto svete uz viem toto:
1. Je tu svetlo, lebo tu svieti slniečko.
2. Je tu teplo, lebo tu svieti slniečko.
3. Je tu farebne, lebo tu svieti slniečko.
Slniečko je asi veľmi doležité. Už ho aj vidim :) a vidim aj mamu a všetko co sa hýbe. Mame a tatinovi robí radosť, keď otáčam hlavu a sledujem predmety. Teda mne to radosť nerobí, mňa to zaujíma. Ale pre ich radosť to urobím. Sú ku mne veľmi milí a starajú sa o mňa. Narástol som 2,5 centimetra a pribral som 600 gramov. Teraz mám 55 cm a 3630 gramov. Vraj veľký chlap! mMali by ste vidieť môjho tatinka!

tak sa majte kamoši :) ozvem sa o mesiac.
Hugo

Anna Struhárová

Anna Struhárová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som prvykrat matkou a tento status si uzivam :) Nas syn Hugo je normalne dieta, ale asi ako kazda matka, aj ja trpim jeho dokonalostou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu