reklama

Listy od Huga- 2.mesiac

Pred dvoma mesiacmi som sa narodil mojej mame a ocinovi. Už si na nich pomaly zvykám. Mama je tá, čo sladko vonia a tatinko je ten, s ktorým je veľká zábava. Hlavne ráno. Rána mám rád. Po osem, alebo deväť hodinovom spánku si "potichu" vypýtam jesť a začnem sa o rodičov starať. Maminke pomôžem schudnúť, v priemere dva decilitre a tatinkovi pomôžem rýchlejšie rozlepiť oči. Potom šaškujú s hračkami a ja im robím radosť tým, že sa na nich usmejem. Keby ste ich videli, ako malé deti. Potom sa veľmi tešia, lebo ich ocikám- lebo niečo podobné ,) No chápete? Tí dospeláci. Takéto malichernosti im robia radosť. Považujú to za vrchol rodičovstva. Že ma nebolí bruško. Mne to nevadí, sú moji a mám ich rád takých, akí sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ostatní sú však čudní. Už viem, prečo sa niekedy hádajú. V jednej vete povedia napríklad toto: Jéééj, aký je malinký a v zapätí, keď maminka povie, že už mám 4320g a 59cm povedia: No ty už si veľký chlap! No čo by ste im na to povedali? Potom že je vo svete veľa nedorozumení... Ja mám ale veľké šťastie, ešte som sa s nikým, nepohádal. A to mám dva mesiace. Kto z vás sa už dva mesiace s nikým nepohádal? Mám na to recept, nie je to ťažké. Hneď ráno sa zobudím, zavolám tých, ktorých mám rád, venujem sa im, potom im nechám dve hodiny pre seba, ja si zatiaľ doriešim rozrobený sen z noci a opäť im idem povedať, že mi je s nimi dobre. Každý deň venčím maminku, má to veľmi rada. Často s nami chodieva Tamarka a jej maminka. O Tamarke už viete, stále je super a stále toho moc nenakecá. Jej maminka je preborníčka v rodičovstve. Čudujem sa, že moja maminka nenosí na stretnutia s ňou poznámkový blok. Má totiž odpoveď na všetko. Baby sú v pohode. :) Vraj sa môžem tešiť, lebo keď budem väčší, budú ešte viac v pohode. Super! Dobre vedieť. Ja som len chlapec, preto dúfam, že aj ja budem v pohode.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rád, keď máme doma návštevu. Najlepšie deda, babku, alebo krstnú. Tí ma nosia na rukách. Mám to rád a veľmi sa z toho teším, lebo maminka a tatinko to nerobia. Vraj by som si na to zvykol. Už som si zvykol na veľa vecí. Napríklad na kúpanie. To je extra skvelá vec. Voda je vždy príjemne teplá a cítim sa v nej ako nemecký dôchodca v slovenských kúpeľoch. Rodičia ma masírujú, krémikujú, milo sa mi prohovárajú a dovolia mi válať sa bez oblečenia. Krátko a pri ohrievači. Mám to rád. Nie ako nosenie čiapky a obliekanie.

O tomto svete som sa za ostatný mesiac naučil toto:

Aj kravička dáva mlieko.

Mlieko je pre mňa veľmi dobré.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Maminka ho vôbec nemusí variť a nemusí jesť ani trávičku, aby ho mala. Nejako ho stále má.

Mliečko je sladké a vonia po ňom celá spálňa. Ockovi to veľmi nevonia. Ocko rád perie. Veľmi rád.

Tak sa majte kamaráti, ozvem sa keď opäť narastiem a zistím o tomto svete niečo nové.

Hugo.

Anna Struhárová

Anna Struhárová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som prvykrat matkou a tento status si uzivam :) Nas syn Hugo je normalne dieta, ale asi ako kazda matka, aj ja trpim jeho dokonalostou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu