reklama

Listy od Huga- 4.mesiac

ahojte :) isto ste toho mali akurát tak dosť.. všade samé Vianoce... vôbec som nevedel čo ma čaká. Každý o nich hovoril v rýmoch, všetko všade svietilo a ľudia sa pri stretávaní bozkávali. Bolo to smiešne :D to som ešte nevidel. Ale hovorím si, ľudia sú rôzni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

A potom to prišlo- predstavte si, že u nás doma -v obývačke pri okne- sa nám objavil strom. Fakt, neklamem. Ihličnatý. A tiež svietil.
A keby len to, bol aj celý ligotavý... Pýtam sa sám seba- som tu správne? Spím a snívam? Je možné, aby sa 4 mesačnému chlapcovi snívali až také fantazmagórie? Ale rodičia sa vôbec nečudovali.
Ani naše návštevy a nebolo ich málo. Každý priniesol koláče a zároveň povedal: Jéj, vy už máte stromček? A rodičia sa nečudovali.
Prišiel som k tomuto záveru: Vianoce sú fakt čarovné. Doma zrazu rastú stromy. No nie je to čarovné? Navyše to u nás voňalo. Inak ako inokedy. Cítiť nielen moje plienky, ale aj mandarínky (aspoň tak ich volá mama). Tatinko z nich všade necháva šupky. Niektoré majú aj zrniečka a tie maminke tiež lezú na nervy, lebo sa dajú- rovnako ako šupky- pohodiť na gauč, alebo len tak nechať na linke.
Vianoce sú aj čas športový. Okrem naháňania sa po domoch kultúry- mama tomu hovorí obchoďáky, som videl ľudí mávať z okien. Boli čudní. Maminka mi vysvetlila, že to mi nemávajú, ale okna umývajú. Tiež sa mi to zdá čarovné, lebo vonku je celkom zima na to, aby ju vôbec necítili. Ja by som si na to vybral teplejšie počasie.
Ozaaaaj- všimli ste si sneh? To je to studené, ligotavé, čo nijako nevonia a nechutí, vŕzga pod kolesami kočíka a hlavne robí radosť. Deťom. Tatinkovi nie. Keď napadne sneh, tatinko na 15 minút odíde z domu a maminka musí uvariť čaj. Neviem čo vonku robí, ale príde celý červený. So snehom to zjavne nemá nič spoločné, inak by prišiel biely. Ale robí to vždy , keď napadne.
Vianoce u nás trvajú dlho. 24. som sa celý deň kočíkoval s dedkom. Maminka s tatinkom varili, lebo večer sme sa vyfešákovali a mali sme skvelú večeru. (ja som pooblizoval jablko) A ráno 25.- no to mi neuveríte- ráno boli pod tým čudným ligotavým stromom v obývačke darčeky. Veľa darčekov. Niektoré boli aj pre mňa. Mama mi povedala, že som bol celý život poslušný, tak že si to zaslúžim. Celkom dobrý začiatok dňa. Pre istotu som poslúchal aj na druhý deň. A nič. Fakt nič. Pod stromom už nič nebolo. Zdá sa mi to nedokonalé. Bude v tom nejaký fígel (nie ten politik). Podľa mňa by ľudia mali poslúchať častejšie. Ja to skúšam, ale niekedy sa mi nedarí. Aj vám sa niekedy nedarí?
Tatinko poslúcha. Maminu musia u nás doma poslúchať všetci. Keď sa mi to nedarí, tatinko mi povie: „Hugo poď, ideme sa hrať, nech maminka vychladne“. Ženy bývajú horúce. Po anglicky sa to povie: You are so hot! Ale to vraj ja, ešte len 4 mesačný chlapec nepochopím... Možno neskôr.
O tomto svete už viem toto:
Ženy sú horúce.
Mama je žena.
Mama musí často chladnúť.
Hovorí, že má doma dve deti. Tatinko dostal na Vianoce helikoptéru.
Tatinko je to druhé dieťa.
Rodina je dôležitá. Som najmladší člen rodiny a každý ma ľúbi. (nič pre to nemusím robiť a to je na rodine to skvelé)
Vianoce sú o rodine. A o čudnom strome.

Hugo

Anna Struhárová

Anna Struhárová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som prvykrat matkou a tento status si uzivam :) Nas syn Hugo je normalne dieta, ale asi ako kazda matka, aj ja trpim jeho dokonalostou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu