reklama

Listy od Huga- 5.mesiac

Ahojte kamaráti, Mám pre vás hádanku: Je to dlhé, niekedy smradľavé a na konci rozstrapkané. Čo je to? No predsa nohy! A ja ich tiež mám- teda prišiel na som na to tento mesiac a stále sa s nimi musím hrať.Už len malinký kúsok a ochutnám ich. Musia byť veľmi dobré, lebo mama mi ich stále cumle. Neviem sa dočkať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mama hovorí, že som sa narodil minulý rok. Nejako mi to nesedí. Keby som sa narodil minulý rok, tak už mám viac ako 5 mesiacov, nie? Tatinko hovorí, že maminka má pravdu. Lenže tatinko si stále robí srandičky a na poriadnu debatu mám akurát tak húsenicu Félixa, alebo zajaca čo ešte nemá meno a je vyrobný z polosyntetických polymerných materiálov. Neviem či sa mu dá veriť. Tak sa spoľahnem na rodičov, veď čo iné mi ostáva.

Rodinu si nevyberieš. Jednoducho som sa k nim narodil a začínam si na nich zvykať. Maminka ráno o piatej vyzerá úplne, ale úplne inak ako cez deň alebo večer. Ráno nič nehovorí, chodí pomalšie a má asi o polovicu viac vlasov ako cez deň. Mám to už overené, vtedy sa s ňou veľmi nenahrám, tak si radšej ešte pospím. O ôsmej, to už je iná káva- teda mlieko. To už sa hráme, spievame, gúľame... Kým jej vysvetlím čo všetko sa mi snívalo, stihnú prejsť ďalšie dve hodiny a ja som akurát tak ready na ďalší nap. Po ňom sa akoby čarovným prútikom objaví aj tatinko. Ten zasa chodí veľmi rýchlo, ale tiež toho veľmi nenahovorí, iba že už niekde mal byť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento mesiac som zistil, že nechcem byť ani zubárom. Zuby sú riadna oštara. Ešte ani nevykuknú a už má celá rodina stresy... Ale zasa sú dobré na žuvanie. Keď ich budem mať (tie dolné dva už klopú na dvere), maminka mi už nebude musieť mixovať zeleninu a lyžička bude krásne cinkať. Snáď ma nesklamú a prídu skôr ako pôjdem do školy. Také sklamanie je totiž veľmi smutná vec. To môže prísť keď niekto o niekom klame, alebo si vymýšľa niečo, čo nie je pravda. To sa potom všetko zamotá a je z toho veľká motanica- ešte väčšia ako moje pochlpené vlasy vzadu na hlave. Vtedy nič nepomôže, iba odstrihnutie. To nebolí, ale sklamanie, to bolí. Ale asi menej ako očkovanie. Dúfam, že veľa ľudí nesklamem a budem hovoriť pravdu. Zatiaľ sa mi to darí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O tomto svete už viem toto:

- Muži a ženy sa na seba len podobajú.

- Ja som ako tatinko- mám krátke vlasy, Tamarka je ako maminka- má dlhé vlasy.

- Existujú chlapci s dlhými vlasmi a dievčatá s krátkymi vlasmi.

- Dospelí robia pravidlá a potom ich porušujú a je to smiešne.

- Mrkva je sladká a chutí skvelo. Je to zelenina.

-Aj zemiak je zelenina, ale nechutí tak skvelo ako mrkva.

Hugo

Anna Struhárová

Anna Struhárová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som prvykrat matkou a tento status si uzivam :) Nas syn Hugo je normalne dieta, ale asi ako kazda matka, aj ja trpim jeho dokonalostou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu